En aquesta secció es recullen les condicions que has d’acceptar si vols contractar algun dels productes o serveis que oferim en aquesta Plataforma. La Plataforma et permet adquirir entrades per a diferent mena d’esdeveniments organitzats per diversos organitzadors així com diferents productes associats als esdeveniments o artistes (per exemple marxandatge d’artistes, productes associats a les activitats realitzades com poden ser llibres, cd, etc.). En aquest document i tret que algun d’ells tingui alguna particularitat respecte de la seva contractació, ens referirem a tots els productes que pots comprar en Plataforma com a Entrades o Productes.
En cas que vulguis obtenir informació general respecte de la nostra Plataforma o respecte de la nostra Política de Privacitat, et recomanem la lectura d’aquestes altres seccions: Avís Legal i Política de Cookies i de Privacitat que pots trobar al final del document.
Esperem que estiguis d’acord amb tot el que diem aquí i en la resta de documents legals; si no és així, el sentim però hauràs de deixar de navegar en la nostra web i no podràs usar el nostre servei. En aquest cas no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres per a comentar qualsevol dels punts que aquí es recullen.
L’índex dels punts continguts en aquest apartat és el següent:
1. Aspectes bàsics de la Plataforma
2. Quines opcions permet la Plataforma?
3. Com comprar Entrades o Productes a través de la Plataforma?
4. Suspensió, modificació substancial, o cancel·lació d’un Esdeveniment
5. Política de Devolucions
6. Baixa de la Plataforma
7. Atenció al Client
8. Condicions de la compra d’entrades
9. Subscripció a la newsletter
1. Aspectes bàsics de la Plataforma
Abans de comprar entrades és important llegir detingudament les Condicions de Compra amb la finalitat d’estar segurs que la Plataforma ofereix allò que cerques i que estàs d’acord amb les condicions de venda que oferim.
Aquestes Condicions de compra estan a la disposició del comprador abans de realitzar la compra i han de ser marcades expressament per a realitzar la compra.
En marcar l’opció “He llegit i accepto les Condicions Legals” estàs d’acord a acceptar els següents termes i condicions. Qualsevol nova característica o eina que pugui afegir-se a l’actual servei estarà també subjecta als termes i Condicions de Compra, si bé aquestes noves condicions només seran aplicable per als Productes que ja hagis adquirit en cas que t’ofereixin opcions més avantatjoses.
La lectura i acceptació de les presents Condicions de Compra és condició necessària per a la utilització dels serveis de la Plataforma. Les presents Condicions de Compra regeixen la relació del comprador dels Productes (en endavant, el “Comprador”) amb el venedor del Producte (en endavant, l’Organitzador).
Com a comprador reconeixes tenir capacitat suficient per a contractar, haver llegit i comprès les presents Condicions de Compra de la Plataforma i acceptar les mateixes.
2. Quines opcions permet la Plataforma?
A través de la nostra Plataforma podràs adquirir tots aquelles Entrades i Productes que t’ofereix Produccions Griot, S.L. La plataforma únicament posa a la teva disposició un sistema en la qual pots accedir de manera unificada als Esdeveniments i pots comprar les Entrades, en cas que tinguis dubtes sobre el procés de compra, et recomanem que et posis en contacte amb nosaltres en el correu info@salamercantil.cat.
En qualsevol cas, estem a la teva disposició i estarem encantats de poder atendre’t i d’actuar com a intermediari entre tu i l’organitzador de l’esdeveniment.
3. Com comprar Entrades o Productes a través de la Plataforma?
En cas que estiguis interessat a adquirir Entrades d’un Esdeveniment hauràs d’inscriure’t en aquest; per a això hauràs d’haver llegit les característiques específiques del mateix amb atenció i estar d’acord amb les mateixes abans de comprar les Entrades. Et detallem a continuació les diferents fases del procés d’inscripció i adquisició d’Entrades:
• Selecciona el tipus i el nombre d’Entrades i/o Productes corresponents i dóna-li a “Comprar;
• Introdueix les dades personals que sol·liciti l’Organitzador;
• Accepta les condicions de compra i dóna-li a “Finalitzar compra” després de la qual cosa se’t redirigirà a la passarel·la de pagament;
• Completa les dades de pagament;
• Podràs guardar la teva entrada a través de 2 vies:
I. Quan realitzis el pagament et mostrarem una pàgina amb un botó en el qual s’indica “descarregar entrades”. En fer clic en el botó et descarregaràs l’entrada en aquest mateix moment en el teu ordinador.
II. Rebràs les Entrades corresponents en el correu electrònic facilitat.
Aquest document serà en tot moment el justificant de compra, en el qual es recullen les dades de l’Organitzador perquè tinguis la informació del mateix i puguis dirigir-te directament a ell en cas d’incidència de qualsevol tipus i l’enllaç amb aquestes condicions i de compra perquè les tinguis sempre a la teva disposició.
Si has tingut algun problema durant el procés de compra, pots posar-te en contacte amb la plataforma en el correu electrònic info@salamercantil.cat.
El nostre equip d’atenció al client contestarà de la manera més ràpida i eficient possible, sempre donem resposta a tots els casos i intentem agilitar la comunicació entre el comprador i el promotor per a aconseguir la resolució el més ràpid possible en els casos necessaris.
En tot cas, garanteixes que les dades que ens facilitis són veraces i et fas responsable de comunicar-nos qualsevol modificació o actualització d’aquests. Pel que seràs l’únic responsable de respondre davant informació falsa o inexacta que proporcions i de les dades que facilitis en les teves relacions amb nosaltres, altres usuaris i molt en particular respecte dels Organitzadors.
4. Suspensió, modificació substancial, o cancel·lació d’un Esdeveniment
S’entendrà per suspès, modificat substancialment o cancel·lat un esdeveniment si el propi organitzador comunica aquesta suspensió, modificació substancial o cancel·lació o si aquesta és demostrable a través de mitjans fefaents que així ha estat. En aquest cas el client rebrà per part de la Plataforma la devolució del total del preu pagat per la seva entrada (despeses de gestió inclosos) en un termini màxim de 10 dies des de la comunicació de l’organitzador o que la Plataforma s’hagi fet eco del fet fefaent que la demostri.
La devolució es realitzarà al compte corrent associada a la targeta utilitzada pel comprador en el procés de compra de les entrades. El client no haurà de realitzar cap acció ja que serà la pròpia Plataforma la que realitzarà proactivament aquesta devolució. No obstant això estarem encantats de contestar als clients que ens escriguin o cridin preguntant per aquest cas.
D’altra banda, per a confirmar la realització de l’esdeveniment la Plataforma posa a la disposició del client tant els diferents canals de comunicació com un correu electrònic per a deixar els comentaris sobre l’esdeveniment (aquest missatge s’envia aproximadament 24 hores després de la realització de l’esdeveniment i sempre que el promotor no hagi marcat per la seva pròpia voluntat el desig de no enviar aquest correu electrònic per a recaptar comentaris).
5. Política de Devolucions
Els assistents als espectacles i activitats recreatives, tenen dret a contemplar l’espectacle o a participar en l’activitat recreativa. Així mateix tenen dret al fet que aquests esdeveniments es desenvolupin en la seva integritat, segons la manera i condicions en què hagin estat anunciats. Els usuaris tindran dret a la devolució total o parcial de l’import abonat per les localitats, en el cas que l’espectacle o activitat recreativa sigui suspès o modificat substancialment, excepte en aquells supòsits en què la suspensió o modificació es produís una vegada començat l’espectacle o activitat recreativa i fora per causa de força major. Tot això sense perjudici de les reclamacions que fossin procedents conforme a la normativa civil i mercantil d’aplicació.
Respecte del dret de desistiment com a consumidor, a títol merament informatiu, t’indiquem que la normativa aplicable, en concret l’article 103 apartat l) del Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries, exclou específicament del dret de desistiment el subministrament de serveis relacionats amb activitats d’esplai.
Perquè el comprador sàpiga en tot moment qui és l’organitzador de l’esdeveniment la plataforma posa a la seva disposició aquesta informació en la fitxa d’esdeveniment i també en les condicions legals de l’entrada comprada.
6. Baixa de la Plataforma
Podràs sol·licitar donar-te de baixa de la nostra Plataforma en tot moment enviant-nos un correu a info@salamercantil.cat i tramitarem la mateixa en el termini més breu possible. No et demanarem justificació per a realitzar la baixa efectiva, encara que sí que ens reservem el dret de consultar-te els motius d’aquesta baixa amb finalitats estadístics i de millora del servei. En qualsevol cas, abans de fer-ho has de tenir en compte que:
• No tinguis cap procés de compra d’Entrades i/o Productes oberts.
• Has de tenir en compte que esborrarem totes les dades associades al teu compte i si més endavant decideixes tornar a formar part de la nostra Plataforma, el teu nou perfil encara que estigui associat al mateix compte de correu, s’iniciarà de zero.
7. Atenció al Client
T’oferim un servei d’Atenció al Client a través del nostre sistema d’ajuda. Pots accedir al sistema d’ajuda enviant un correu electrònic a info@salamercantil.cat. Aquí estem a la teva disposició perquè ens diguis tots els dubtes que tens en relació a la Plataforma i al servei que et prestem a través d’ella.
L’Atenció al Client es limita al servei de venda d’Entrades i Productes i a la Plataforma, sense que puguem contestar a dubtes sobre l’esdeveniment en si, política d’admissió, premsa, etc.
En tots els casos, el servei d’Atenció al Client estarà disponible en el següent horari (horari d’Espanya peninsular):
• Dilluns a divendres laborables: de 10 a 18 hores
Davant qualsevol queixa o reclamació que vulguis realitzar pots escriure’ns al correu electrònic info@salamercantil.cat per a poder tramitar-la.
8. Condicions de la compra d’entrades
La compra d’entrades a través d’aquesta pàgina web implica l’acceptació de les següents condicions:
.- El preu de l’entrada inclou l’IVA i les comissions de venda
.- L’entrada haurà de conservar-se fins a la finalització de l’espectacle i s’haurà de presentar al personal del teatre en cas que es requereixi.
.- L’organització es reserva el dret de modificar, si les circumstàncies l’exigeixen, les dates, els horaris, els programes o els intèrprets anunciats, així com de decretar la suspensió de l’espectacle.
.- Una vegada adquirida l’entrada no podrà ser canviada, ni el seu import retornat. En cas de cancel·lació, l’organitzador retornarà l’import de l’entrada, sempre que aquesta hagi estat anterior a l’inici de l’espectacle. En cas que l’espectacle hagi començat, i s’hagi de suspendre, l’organitzador no retornarà cap import.
.- L’entrada disposa de diferents mesures de seguretat. Queda totalment prohibida la manipulació o modificació de les dades rebudes en PDF. L’organitzador no garanteix la seva autenticitat si no ha estat adquirida a través d’algun sistema autoritzat de venda. Tota entrada esmenada, sospitosa de falsificació o adquirida il·lícitament autoritzarà l’organitzador a privar l’accés a l’espectacle al seu portador.
.- L’organització pot demanar el DNI per a comprovar la titularitat de l’entrada en cas de duplicitat o l’acreditació corresponent per a comprovar que el titular té dret als descomptes especials establerts en l’entrada. En cas que no s’acrediti el dret al descompte especial, el client haurà d’abonar la diferència en la taquilla.
.- No serà permesa l’entrada a la sala una vegada iniciada la representació / activitat. En cas que l’espectador abandoni la sala durant el transcurs de la representació / activitat, no podrà tornar a accedir.
.- L’organitzador es reserva el dret d’admissió segons la llei, a aquelles persones que manifestin conductes perjudicials per a la resta d’espectadors i per al normal desenvolupament de l’espectacle.
.- No està permès fumar ni entrar begudes o menjar en tot el recinte del teatre.
.- És imprescindible desconnectar el telèfon mòbil durant la representació / activitat. .- No està permès filmar o gravar l’espectacle, ni la utilització de flaix.
.- L’organitzador es reserva el dret a autoritzar l’entrada a la sala de cotxets de nens petits i / o bebès.
.- L’organització no es farà responsable de les pèrdues, robatoris, deterioracions, danys o perjudicis causats al portador dels seus objectes personals durant l’estada en el seu recinte.
.- Els clients disposen de fulls de reclamació a la seva disposició. Qualsevol reclamació haurà d’anar acompanyada de l’entrada.
9. Subscripció a la newsletter
En realitzar la compra pots marcar la casella de “Vull subscriure’m a la Newsletter”. En aquest cas ens dónes el teu permís perquè tant nosaltres com plataforma com l’organitzador de l’esdeveniment per al qual estàs comprant entrades t’enviem material de comunicació i promoció.